پروژه رایگان

  • ۰
  • ۰

پروژه chat در c#


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقدمه :
پروژه پروژه chat در c# یک برنامه بسیار عالی برای انتقال فایل و متن در شبکه می باشد. در این برنامه با استفاده از تکنیکی ساده متن تایپ شده را در شبکه به کامپیوتر دیگر انتقال می دهیم و به برای ارسال فایل کافیست آن را انتخاب کرده و ارسال را بزنید. این برنامه با استفاده از دستورات ساده برنامه نویسی شبکه ( network programing ) در زبان پروژه chat در c# 3 اطلاعات را در شبکه انتقال می دهد.


پروژه پروژه chat در c# که توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده شده است یک پروژه کامل و مناسب برای درس های دانشگاهی و یک پروژه عالی برای آموزش نحوه کار با شبکه در زبان برنامه نویسی پروژه chat در c# 3 می باشد. دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از این پروژه نحوه کار و پیاده سازی یک پروژه تحت شبکه صحیح را در زبان برنامه نویسی پروژه chat در c# 3 یاد می گیرند، پروژه پروژه chat در c# در کمال سادگی و قابل درک بودن برای تمامی دانشجویان و دانش پژوهان داری امکانات کامل و بهینه برای این مبحث می باشد.


توضیحات بخش های پروژه :
پروژه پروژه chat در c# دارای محتویات و بخش های متعددی مانند :
1. اتصال ساده کامپیوتر ها در شبکه : پروژه پروژه chat در c# قابلیت آن را دارد که به سادگی بر روی کامپیوتر ها اجرا شده و اتصال ( connection ) بین آنها را برقرار کند ( با دستوراتی بسیار ساده).

2. انتخاب و انتقال فایل بین کاربران در شبکه : در پروژه پروژه chat در c# کاربران می توانند فایل مورد نظر را انتخاب و با زدن دکمه ارسال آن را به طرف مقابل در شبکه ارسال کنند. این مسئله می تواند به صورت موازی نیز انجام بگیرید. یعنی کاربران می توانند به طور همزمان هم فایل انتقال دهند و هم فایل دریافت کنند.

3.مکالمه متنی بین کاربرا (چت) : پروژه پروژه chat در c# امکان ارتباط و حرف زدن کاربران با هم را فراهم میکند.

4. قابلیت اجرا و تست بر روی یک کامپیوتر : در صورتی که نیاز باشد پروژه را امتهان کنید ( و یا به اساتید تحویل دهید ) میتوانید پروژه را بر روی یک کامپیوتر اجرا کنید. این برنامه با استفاده از شبکه مجازی کامپیوتر شما اجرا شده و انتقال اطلاعات را انجام می دهد. ( روش این کار بسیار ساده می باشد که طی یک فایل آموزشی مجزا به همراه پروژه برای شما ارسال می شود ).

5. چاپ متن دریافت شده : پروژه قابلیت این را دارد که در صورت نیاز هر کدام از کاربران شبکه متن دریافت شده را چاپ ( print ) کند. در هنگام چاپ یک نسخه پیش نمایش چاپ نیز نشان داده می شود.

6. و...


به همراه پروژه پروژه chat در c# :
این پروژه دارای یک داکیومنت 50 صفحه ای متشکل از توضیحات خط به خط سورس کد برنامه می باشد که با مطالعه بخش توضیحات سورس کد آن ( که بین 5 الی 10 صفحه می باشد) تسلط کامل و کافی در پروژه را خواهید داشت.


اجرای پروژه پروژه chat در c# :
پروژه پروژه chat در c# قابلیت اجرا در نسخه های متعدد پروژه chat در c# 3 در ویژوال استادیو دات نت ( Visual Studio.Net ) را دارد و پروژه را می توان مستقیما از روی فایل اجرایی آن ( exe ) آن اجرا نمود.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در مورد پروژه پروژه chat در c# :
توجه : در صورت نیاز و یا برخودر با هرگونه مشکلی شما می توانید با مسئولین وب سایت مرکز پروژه های دانشجویی تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که به مشکل شما سریعا رسیدگی خواهد شد و مسئولین پاسخگو می باشند.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۶/۰۱/۱۷
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی