پروژه رایگان

۲۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سیستم دخل و خرج خانه با زبان سی شارپ با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه سیستم دخل و خرج خانه با زبان سی شارپ داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه سیستم دخل و خرج خانه با زبان سی شارپ تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه سیستم دخل و خرج خانه با زبان سی شارپ دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه سیستم دخل و خرج خانه با زبان سی شارپ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه سیستم دخل و خرج خانه با زبان سی شارپ در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه مدیریت حمل و نقل در اکسس با زبان ERD یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های مدیریت حمل و نقل در اکسس با زبان ERD تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار مدیریت حمل و نقل در اکسس با زبان ERD یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه مدیریت حمل و نقل در اکسس با زبان ERD قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

در این برنامه با استفاده از تکنیکی ساده فایل را در شبکه به کامپیوتر دیگر انتقال می دهیم و به برای ارسال فایل کافیست آن را انتخاب کرده و ارسال را بزنید، نکته مهم این برنامه این است که هر دو کامپیوتر باید این برنامه را اجرا کنند تا ارسال و دریافت به خوبی انجام گیرد این برنامه با استفاده از برنامه نویسی سوکت(socket programing) این کار را انجام می دهد

این برنامه قابلیت چاپ متن فایل دریافت شده از طریق شبکه را دارد

این کد بسیار ساده و قابل فهم برای دانشجویان طراحی شده و داری توضیحات خط به خط کد می باشد.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشگاه ای آر دی یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های پروژه انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشگاه ای آر دی تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار پروژه انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشگاه ای آر دی یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه پروژه انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشگاه ای آر دی قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی گردشگری تحت ویژوال سی شارپ با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه دانشجویی گردشگری تحت ویژوال سی شارپ داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه دانشجویی گردشگری تحت ویژوال سی شارپ تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه دانشجویی گردشگری تحت ویژوال سی شارپ دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه دانشجویی گردشگری تحت ویژوال سی شارپ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه دانشجویی گردشگری تحت ویژوال سی شارپ در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود سورس انبار داری با ER یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود سورس انبار داری با ER تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود سورس انبار داری با ER یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه دانلود سورس انبار داری با ER قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه مدیریت آزمایشگاه خون در ویژوال سی شارپ با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه مدیریت آزمایشگاه خون در ویژوال سی شارپ داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه مدیریت آزمایشگاه خون در ویژوال سی شارپ تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه مدیریت آزمایشگاه خون در ویژوال سی شارپ دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه مدیریت آزمایشگاه خون در ویژوال سی شارپ توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه مدیریت آزمایشگاه خون در ویژوال سی شارپ در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه لیگ دسته یک فوتبال در سی شارپ دات نت با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه لیگ دسته یک فوتبال در سی شارپ دات نت داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه لیگ دسته یک فوتبال در سی شارپ دات نت تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه لیگ دسته یک فوتبال در سی شارپ دات نت دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه لیگ دسته یک فوتبال در سی شارپ دات نت توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه لیگ دسته یک فوتبال در سی شارپ دات نت در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰
  • علی محمدی